dimarts, 30 d’octubre del 2012

Reflexió quinta setmana

CLASSES TEÒRIQUES: 


En aquesta sessió, la professora ens ha exposat la tasca educativa que fa l’escola Can Cantó d’Eivissa quan a les tic.
Amb el que la docent ens ha presentat ens hem dividit en petits grups i hem hagut d’identificar els recursos que utilitzen de la web 2.0. Així, doncs hem pogut veure com al centre els infants utilitzen: els blocs, jocs didàctics (com poison rouge, la vaca connie,...), caceres del tresor, google docs, google sites / meteowiki, webquest, gloogster, fotobabble, skype, pixton, codis qr, you tube, slideshare, picassa, translate, wiki... 
 Personalment, m’ha sorprès veure com infants de diferents edats són capaços d’experimentar, investigar, crear i aprendre amb les tic. Crec que és impressionant com aquest centre integra i promou les tic. Se’ns dubte és un gran exemple a seguir en aquest aspecte! 

CLASSES PRÀCTIQUES:

La classe pràctica d’aquesta setmana ha consistit en crear una cunya radiofònica amb l’audacity, un programa editor de sons multipistes.


La veritat és que m'ha semblat una pràctica molt divertida, creativa i alhora enriquidora. 
Amb aquest programa he après a gravar sons, a retallar-los, silenciar-los, aplicar-los efectes, mesclar pistes, exportar en diferents formats... 
M'ha semblat un programa relativament fàcil de manejar. Suposo que per això m’ho he passat d’allò més bé!

Segurament, aquest programa em resultarà de gran utilitat en la meva futura professió de docent! Ara bé, esper tenir una mica més de temps per a poder investigar en les eines que el programa té!

 
En un principi, vaig pensar que la meva cunya radiofònica podia consistir en crear un conte sobre animals fent servir els sons que característics que aquestes fan. 
Però, quan em vaig posar a escoltar els sons que na Nuri ens havia proporcionat, em vaig imaginar un programa de ràdio en el que l'interlocutor desitjava als oients un bon cap de setmana tot engrescant-los amb una cançó animada "La vida es un Carnaval" (Cèlia Cruz) per a què calentin els motors!
Si voleu escoltar-lai riure un poquet aquí la podeu escoltar!!!!



1 comentari:

  1. Jjajajajajaaaaa Maria! Quina veu que poses! M'agradaria veure-te fer-ho! una besada

    ResponElimina